ایرانی جماعت اینجوری ناهار می خوره داداش!

 

ناهار اروپایی

ناهاراروپایی

 

و اینک

...

ناهار ایرانی

ناهار ایرانی

دوغ و آروغ پشت بندش کمه

نظرات 10 + ارسال نظر
امیر جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:49 ق.ظ

عوضش در شام جبران می‏شه!

BolBol جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:24 ق.ظ

Khoda vakili harki in naharo bokhoreh...golab berootoon, , Posteh saresh bayad Tooaleto Rang kard.....Janeh man bechooseh bayad oon khonaro koobid az aval sakht.

ali جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:39 ق.ظ

اون عکسی که از ناهار اروپائی نشون میدی مربوط به ناهار ۱ نفر هست و عکس مربوط به ناهار ایرانیُ در واقع ناهار ۸ نفر هست. با کمی گذشت میشه قبول کرد که ناهار یک ایرانی در مقایسه یا ناهار اروپائی از نظر حجم بیشتر هست ولی از نظر کیفیت کمتر.
کاشکی دقت مون رو در همین چیزهای ژیش ژا افتاده بیشتر کنیم تا در کارهای بزرگتر سرمون کلاه نذارن. داداش!

ali جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:41 ق.ظ

اون عکسی که از ناهار اروپائی نشون میدی مربوط به ناهار ۱ نفر هست و عکس مربوط به ناهار ایرانیُ در واقع ناهار ۸ نفر هست. با کمی گذشت میشه قبول کرد که ناهار یک ایرانی در مقایسه یا ناهار اروپائی از نظر حجم بیشتر هست ولی از نظر کیفیت کمتر.
کاشکی دقت مون رو در همین چیزهای پیش پا افتاده بیشتر کنیم تا در کارهای بزرگتر سرمون کلاه نذارن. داداش!

mehraz جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:56 ق.ظ http://mehraz.blogspot.com

جالبه که سفره ایرانی یک سفره جمعی و دور هم هست اما غذای اروپایی فقط یک بشقابه. دور هم بودن اشتها رو زیاد میکنه انگار!!!

K جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:09 ب.ظ

داریم میخوریم تاوانش رو هم حاضریم بدیم این سی سال زندگی ارزش سوسول بازی رو نداره

آزاده یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:34 ب.ظ

شما چرا عقده حقارت دارین؟ غذای ایرانی چه از نظر شکل و شمایل و چه از نظر مزه و طعم جزء خوشمزه ترین و بهترین غذاهاس. در مورد اون عکس صرف نظر از اینکه اون سفره برای چند نفر بود و اون بشقاب برای یه نفر می خوام نظرتون رو راجع به فست فود های ارزان و گنده آمریکایی و چاقی بیش از حد مردم اونجا برسم؟ چیزی شنیدین ؟ البته من با خارجی ها هیچ مشکلی ندارم ولی با ایرانی هایی که عقده حقارت دارن و حرفهای احمقانه و دور از انصاف می زنن چرا.در ضمن من فعلاٌ میل ندارم

ali یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:35 ب.ظ

گر منظور تون من هستم، بایستی معروض کنم که:
۱- شک دارم بدانید عقده حقارت در واقع ترجمه یک برداشت سطحی از شناخت انسان است که اتفاقاً نظریه ای غربی هست.
آن دقتی که خواهان آن بودم را اگر بکار برده میشد، متوجه میشدید که مقایسه بین غذای اروپائی ها بود با غذای ایرانیها و نه آمریکائیها که خودشان هم اعتراف میکنند که چاقی هنوز سراغ اینان نیامده و مثلاً راز باریک اندام ماندن زنهای فرانسوی را در تغذیه مناسب آنان و دوری از غذاهای آماده (به قول من عقده ای و ؛فست فود؛ به قول شما که عقده ندارید) میدانند.
۲- غذای ایرانی هم مانند هر موضوع دیگری دارای جنبه های منفی و مثبتی هست و من انکار نمیکنیم که غذای ایران هم میتواند به طرزی هم علمی و هم خوشمزه استفاده شود. اما صحبت بر سر آنچه که میتواند بوده باظد، نبود، بلکه صحبت بر سر آنچه که وجود دارد بیده بود!
۳- بر اساس تعصب و علاقه های خود نظر دادن را ما در همه سطوح داریم، فقط در سطح احمدی نژاد نیست که یکهو خیالات خودش را واقعیات تصور میکند.

ali یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:37 ب.ظ

گر منظور تون من هستم، بایستی معروض کنم که:
۱- شک دارم بدانید عقده حقارت در واقع ترجمه یک برداشت سطحی از شناخت انسان است که اتفاقاً نظریه ای غربی هست.
آن دقتی که خواهان آن بودم را اگر بکار برده میشد، متوجه میشدید که مقایسه بین غذای اروپائی ها بود با غذای ایرانیها و نه آمریکائیها که خودشان هم اعتراف میکنند که چاقی هنوز سراغ اینان نیامده و مثلاً راز باریک اندام ماندن زنهای فرانسوی را در تغذیه مناسب آنان و دوری از غذاهای آماده (به قول من عقده ای و ؛فست فود؛ به قول شما که عقده ندارید) میدانند.
۲- غذای ایرانی هم مانند هر موضوع دیگری دارای جنبه های منفی و مثبتی هست و من انکار نمیکنیم که غذای ایران هم میتواند به طرزی هم علمی و هم خوشمزه استفاده شود. اما صحبت بر سر آنچه که میتواند بوده باشد، نبود، بلکه صحبت بر سر آنچه که وجود دارد بیده بود!
۳- بر اساس تعصب و علاقه های خود نظر دادن را ما در همه سطوح داریم، فقط در سطح احمدی نژاد نیست که یکهو خیالات خودش را واقعیات تصور میکند.

ali یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:46 ب.ظ

مومنتو. این نسخه آخری رو به عنوان نسخه نهائی بپذیرید:
اگر منظور تون من هستم، بایستی معروض کنم که:
۱- شک دارم بدانید عقده حقارت در واقع ترجمه یک برداشت سطحی از شناخت انسان است که اتفاقاً نظریه ای غربی هست.
آن دقتی که خواهان آن بودم را اگر بکار برده میشد، متوجه میشدید که مقایسه بین غذای اروپائی ها بود با غذای ایرانیها و نه آمریکائیها که خودشان هم اعتراف میکنند که چاقی هنوز سراغ اینان نیامده و مثلاً راز باریک اندام ماندن زنهای فرانسوی را در تغذیه مناسب آنان و دوری از غذاهای آماده (به قول من عقده ای و ؛فست فود؛ به قول شما که عقده ندارید) میدانند.
۲- غذای ایرانی هم مانند هر موضوع دیگری دارای جنبه های منفی و مثبتی هست و من انکار نمیکنم که غذای ایران هم میتواند به طرزی هم علمی و هم خوشمزه استفاده شود. اما صحبت بر سر آنچه که میتواند بوده باشد، نبود، بلکه صحبت بر سر آنچه که وجود دارد بیده بود!
۳- بر اساس تعصب و علاقه های خود نظر دادن را ما در همه سطوح داریم، فقط در سطح احمدی نژاد نیست که یکهو خیالات خودش را واقعیات تصور میکند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد