از نظر استراتژیک شلیک به ایرباس تنها راه نجات وینسنس بود!

 

 

زیاده گویی نمی کنم اما وقتیناوی با عظمت وینسنس در حلقه ی وسیعی از قایق های تند رویی قرار می گیرد که بی محابا برای انهدامش جلو می آیند و یک هلی کوپترش را زده اند. به استراتژیی روی می آورد که سالهاست آمریکا و اسرائیل بدان دست می آویزند! استراتژی خلق یک فاجعه.

در ویتنام قرار بود فاجعه کامبوج رخ بدهد نشد . در خود ویتنام رخ داد.

و نزدیک ترین انها در فاجعه ی قانا بود.

این استراتژی زمانی به کار می آید که نظامیون تحت فشار سیاسیون مجبور هستندبه کار یا جنگی بپردازند که منطقی ندارد! و پیامی است به انها که : " من نمی خواهم اینجایی باشم که تو می گویی"

پیام از طریق عواطف عمومی دنیا به سیاسیون مخابره می شود و پاسخ معمولاً این است " ببخشید گه خوردیم ! می توانید به پایگاه برگردید!

حادثه ی ایرباس با چه تمام شد: مدال شجاعت و برگشتن ناو

حادثه ی قانا چطور؟ با پیام گه خوردم رایس به نظامیون

...............................

حادثه ی وینسنس درس دیگری هم دارد!

آمریکا یکبار در دریا با ما درگیر شده و نتیجه ی آن برایش پیروزی نبوده است.

------------

پ.ن:

اونهایی که روی مسایل نظامی کار کردند می دانند قایق تند رو و یا بخصوص جت اسکی های انتحاری چه کابوس دهشتناکی می تواند باشد

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سعید جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:30 ب.ظ http://f10.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی داری امیدوارم موفق بشی.
اگر مایلی تبادل لینک کنیم؟

مانا دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:18 ب.ظ

با سلام
حتما تا حالا خودتون متوجه شدید که هواپیمای ایرانی یک جای کارش لنک بوده والا این جمهوری اسلامی که تو ننه غریبم بازی درآوردن استاده به این آسونی با گرفتن خسارت ساکت نمی شد. کما این که در مسایلی که اصلا بهش هیچ ربطی نداره اگه آمریکایی ها یک غلطی کردن صدای فریاد این کاسه داغ تر از آشها تا آسمون هفتم بلنده! خدمتتون عرض کنم که در قوانین مربوط به پروازهای بین المللی قانونی هست که میگه هر هواپیمایی باید در دالان مربوط به خودش حرکت کنه و از نظر بین المللی اگر هر چیزی در خارج دالان باشه به عنوان تهدید محسوب می شه و کشورها حق دارند با جنگنده یا هرچیز دیگر ان شی را بزنند! حالا به عهده خودتون که در بیارید هواپیمای ما در دالان خودش بوده یا نه!

مدافع یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:49 ب.ظ

مهربان جان وقتی یه جنگنده را با یه هواپیما بلند کنند و بعد جنگنده را زیر هواپیما مخفی کنند که ناو را بزنه مگه اونا خرن که هر دوشون را نزنن !!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد