برادر ارتشی شمام بعله؟

 

این طرح روی دیوار هم تو یه حمام قدیمی تو باغ عفیف آباد که در حال حاضر موزه اسلحه است و دست ارتش ج. ا. ا. هست!!!!! است!

برادر ارتشی شمام بعله؟

و اینهم ازسواد توریست کش

نظرات 5 + ارسال نظر
دوست چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:08 ق.ظ http://nazaratemardomi.com

"جاءالحق و زهق الباطل"

سختی زمستان زندگی، بهار خود را در پیش دارد...

"قیام وحدت"

تحت راهبری یگانه نجات دهنده عالمین الآدمیان " آقا پروفسور ابراهیم میرزایی"

هدف در این است که با دست آدم، باطل منهدم و "حق و عدالت" برقرار گردد.

"یدالله فوق ایدیهم"

وب سایت " نظرات مردمی سازمان علم حق و عدالت" :

www.nazaratemardomi.com

مهدی پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:52 ب.ظ

مهدی پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:53 ب.ظ http://www.sarnie.ir

سلام. من نمی دونم مرام اینجا چطوریه و آیا در حد این هستم که لینکم رو در وبلاگتون قرار بدین یا نه. من حدودا 1 ماهی هست که با وبلاگ شما آشنا شدم و همیشه در گودرم می خونمش. من لینک شما رو در وبلاگم دارم. باعث افتخار من هست اگر آدرس من رو در لینک دوستان درج کنید. اگر مایل به دادن جواب هستین، در قسمت تماس منتظرتونم. متشکرم.

یکی که به یاد شما تو توالت میرینه پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:16 ب.ظ

این آقای شما همون حرومزاده ی ولدالحیضی نیستش که اوایا انقلاب یه تیر تو ژاش خورد و مثل تیمور لنگ راه میرفت ؟
اخه دیوس مادر خراب تو اگه نجات دهنده عالم بودی که ۱- ژات و درست میکردی . ۲ فرار نمی کردی لانتوری .
ریدم تو دهن تو و اوون دارو دستت . تئ چس فوسورم نیستی حرومی. اون دست ادمم که هدفتونه بکنید تو کونتون کس کشا

یکی که به یاد شما تو توالت میرینه پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:19 ب.ظ

این آقای شما همون حرومزاده ی ولدالحیضی نیستش که اوایل انقلاب یه تیر تو ژاش خورد و مثل تیمور لنگ راه میرفت ؟
اخه دیوس مادر خراب تو اگه نجات دهنده عالم بودی که ۱- ژات و درست میکردی . ۲ فرار نمی کردی لانتوری .
ریدم تو دهن تو و اوون دارو دستت . تو چس فوسورم نیستی حرومی چه برسه به پوروفسل. اون دست ادمم که هدفتونه بکنید تو کونتون کس کشا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد